יום שלישי, 3 בפברואר 2015

לרזות עם סלים פטץ'-דיאטה חדשה לכל מי שמאסו בדיאטות הקונבנציונאליות

מחפשים דרך בטוחה, יעילה ומהירה לרזות? מיציתם כבר את כל שיטות ההרזייה הקונבנציונאליות, ואתם מחפשים פתרון אחר, קצת פחות שגרתי, שיסייע לכם להיפטר מהקילוגרמים העודפים? מהרו לרכוש את מדבקות ההרזייה סלים פטץ', שמשגעות את העולם ושהופכות יותר ויותר פופולאריות.

מדבקות המדכאות תיאבון ומעודדות פעילות מעיים
ירידה במשקל היא בדרך כלל סיפור מורכב. על אף שאנחנו מצהירים על כך, שיותר מכול, אנחנו רוצים להשיל כמה קילוגרמים מיותרים ממשקל גופינו, רצון לחוד ומציאות לחוד. פעמים רבות, אנחנו מתקשים לממש את החזון ולחזור לגזרה המקורית שלנו. ניסינו לספור קלוריות, לשנות את התפריט התזונתי, להיפטר מפחמימות וסוכרים ולעשות ספורט, אבל שום דבר לא עוזר, והמשקל העיקש שלנו, נשאר בשלו, מסרב להיפרד לשלום. התסריט הזה נשמע לכם מוכר? אתם חייבים להכיר את מדבקות ההרזייה החדשות- סלים פטץ'.
מדבקות ההרזייה הן לא עוד דיאטה שגרתית להורדה במשקל, שמבוססת על 3 ארוחות גדולות, על שתי ארוחות ביניים, על שתייה מרובה של מים ועל תפריט קלורי דל. בעזרת מדבקות סלים פטץ' תוכלו להמשיך להתנהל כרגיל מבחינה תזונתית, להיצמד להרגלי התזונה המוכרים לכם ולרדת במשקל. מדבקות סלים פטץ' נראות כמעין פלסטר שיש להדביק על העור, והן מכילות חומרים פעילים המדכאים תיאבון, המזרזים תהליך של חילוף חומרים בגוף והמזרימים אל הגוף אנרגיה. דיכוי התיאבון ועידוד תהליך מטבולי הם תנאים מיטביים להורדה במשקל, כך שתוך 30 ימים תוכלו ליהנות מירידה של כ-6 קילוגרמים במשקל.

המדבקות יעילות בהנחה שהרגלי האכילה הם נורמטיביים

חשוב להדגיש, כי כל המתואר לעיל אינו תקף לגבי כל מי שהרגלי האכילה שלו לקויים באופן חריג ויוצא דופן. אם אתם רגילים לחיות על המבורגרים, אם הנוזלים היחידים שהגוף שלכם צורך מגיעים בעיקר ממשקאות תעשייתיים ואם אתם נוהגים לאכול 5 ארוחות גדולות ביותר לפחות- לא תוכלו ליהנות מהיתרונות הנפלאים של מדבקות סלים פטץ'. המדבקות הן יעילות ו"עושות את העבודה" בהנחה שדפוסי האכילה של המשתמש בהן הם פחות או יותר מאוזנים וסבירים, ואינם חורגים באופן יוצא דופן מהנורמה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה