יום שני, 19 בינואר 2015

תוסף הפלא שממיס שומנים

כיום, מנהלים אנו אורח חיים מודרני וניזונים ממזונות עתירי שומנים וסוכרים הגורמים לגופנו נזקים, בעיות ומחלות כגון כולסטרול גבוה, השמנת יתר, יתר לחץ דם, מחלות לב וכלי דם וכו'.
כדי להמנע ממחלות ובעיות צריכים אנו לשמור על הבריאות ולצרוך מזון בריא.
בנוסף ישנם תוספי מזון שעשויים לסייע לפעילות מערכות הגוף ולהקל על בעיות בריאותיות שונות.
את תוסף הפלא שממיס שומנים כולנו מכירים אך בגירסה קצת שונה, אנו מכירים את הקפה השחור שרובנו צורכים בכל בוקר ונהנים ללגום אותו, אך לפני שהפך להיות משקה הקפה השחור היה פולי קפה ירוקים, טבעיים וטהורים, בעל ערכים תזונתיים ויתרונות רבים.
פולי הקפה הירוק, שאינם קלויים מקורם בצמח ה
-coffea Arabica.
צריכתם מועילה לבריאות ומזרזת את הירידה במשקל.
כיום  הם מכונים בשוק הדיאטות - פולי הפלא הממיסים שומנים.
הכירו את פולי הקפה הירוק, הם מרירים, יעילים מאד להורדת לחץ הדם ולשריפת השומנים בדם, מעכבים רמות גלוקוז בדם, מאזנים את רמות הסוכר ויעילים להרזיה. וכיום, לאחר שעלו על יתרונותיהם הרבים, יכולים אנו להנות מקפסולות המכילות את תמצית פולי הקפה הירוקים שנותנות את אותו האפקט.
לאחרונה פירסם המגזין   American Journal of Clinical Nutrition מחקר חדש ממנו עולה כי חליטת פולי קפה ירוק המופקת מהפולים לפני קליתם מכילה חומצה כלורית המעודדת את הירידה במשקל וזאת ללא מאמץ מיוחד, ללא שינוי התפריט ו/או שינוי באורח החיים או ברמת הפעילות הגופנית.
החומצה הכלורית הינה בעלת תכונות יעילות לגוף, היא משמשת כאנטי אוקסידנט ומהווה מרכיב פעיל הגורם לשריפת השומנים בגוף ולהמרצת וזירוז חילוף החומרים בגוף, אך יש לקחת בחשבון שהחומצה הכלורית תמצא אך ורק במיצוי פולי הקפה הירוקים עוד לפני שנקלו. קלייתם של פולי הקפה תהרוס את המולקולות של החומצה הכלורית ואת תכונותיה היעילות.
החומצה הכלורית המצויה בפולי הקפה הירוק מצויה גם  בתפוחי אדמה ובפירות של צמחים דו פסיגיים כגון עלי הארטישוק והיא אשר מעניקה למיצוי הפרי את הטעם המריר.
מחקר שבוצע בנושא זה ונערך במשך כ- 12 שבועות העלה כי לאחר כארבעה שבועות של צריכה יומיומית של חליטת הקפה הירוק, בכמות של כוס אחת ליום, או בכמות של כמוסה אחת ליום, נגרמה למשתתפים ירידה במשקל של
 3 – 2 קילו בחודש. ובמשך 12 השבועות הפחיתו המשתתפים כ – 18% ממשקלם וכ – 16% מאחוזי השומן.
מסתבר כי צריכת פולי הקפה הירוק (אם במשקה ואם בקפסולות) גורמת לירידה במשקל בעקבות פעילות החומצה הכלורוגנית הגורמת לשריפת השומן בגוף, מזרזת את חילוף החומרים בגוף ומעודדת את ספיגת הסוכר במעיים.
המשתתפים במחקר נטלו תוספים המכילים את תמצית פולי הקפה הירוק ולא השתמשו במשקה מאחר וטעמו מר.

במידה מסויימת דומות השפעותיו של הקפה הירוק להשפעותיו של התה הירוק, כך ציינו גם המדענים במחקר. שניהם מכילים מרכיבים המועילים לבריאות, ביניהם פוליפנולים הידועים כבעלי תכונות נוגדות חמצון חזקות, ממריצים את חילוף החומרים בגוף בצורה משמעותית ופועלים לשריפת שומנים וכתוצאה מכך גורמים לירידה משמעותית במשקל הגוף
.
כיצד תבחרו את תוסף פולי הקפה הירוק?
אם החלטתם לרדת במשקל בסיוע תוסף פולי הקפה הירוק, רצוי ומומלץ לבחור את התוסף בהתאם לכללים הבאים:

1. בדקו כי התוסף שבחרתם הוא 100% טהור וטבעי, ואינו מכיל מרכיבים שאינם טבעיים כגון סיליקה או צלולוזה.
2. בדקו כי תמצית פולי הקפה מופקת מפולי קפה ירוקים טהורים מצמח
ה -
coffee Arabica.
3. כדי לקבל את האפקט הרצוי מומלץ להשתמש בתוסף במינון של 800 מ"ג וליטול אותו פעמיים ביום, חצי שעה לפני הארוחה.
כיצד פועל התוסף?

1. התוסף מופק ממרכיבים טבעיים וטהורים ומכיל תמציות מפולי הקפה הירוק ועל כן מכיל חומצה כלורית המסייעת בשריפת גלוקוז ושריפת השומנים ובעיקר מן הכבד.
2. פולי הקפה הירוק מעכבים את ספיגת הגלוקוז בדם ועל כן מעכבים את הפיכתם של הסוכרים לשומנים.
3. פולי הקפה הירוק גורמים לחילוף חומרים מהיר וזריז יותר.
שלושת הפעולות הללו גורמות לירידה משמעותית במשקל. בנוסף, פעילים נוגדי חמצון המשפרים את בריאות הגוף ונלחמים ברדיקלים חופשיים.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה