יום שני, 19 בינואר 2015

כל מה שרציתם לדעת על מדבקות סלים פאץ' להרזייה

הן אומצו בהתלהבות על-ידי כוכבים הוליוודיים ויתר חבריהם ה"סלבס", ומאז הן מחוללות סערה של ממש בשוק מוצרי הדיאטות. לאחרונה הגיע הטרנד החדש של מדבקות Slim Patch גם לישראל. אם עדיין לא שמעתם על מה מדובר, או אם יצא לכם כבר לשמוע, אבל אתם עדיין לא ממש מבינים  איך זה עובד, קבלו את כל הפרטים החשובים ביותר על אודות מדבקות ההרזייה שמשגעות את העולם.

מהן מדבקות סלים פאץ'?
מדבקות הסלים פאץ' פועלות בהתבסס על טכנולוגיית הספיגה התת-עורית, והן משחררות אל מחזור הדם חומרים פעילים המפחיתים את תחושת התיאבון, המעודדים פעילות מעיים, המזרזים את חילוף החומרים בגוף והמגבירים את האנרגיה והחיוניות. המדבקות עשויות מחומרים צמחיים, העיקריים שבהם הם הגווארנה, פרי הגדל ביערות האמזונס שבצפון ברזיל, ואצות, הנחשבות למרכיב תזונתי עשיר בעל סגולות בריאותיות רבות.
הגווארנה מסייעת בשריפת שומנים בגוף, וידועה כתחליף טבעי וחזק לקפאין, ואילו האצות תומכות בבלוטת התריס ומזרזות מטבוליזם. בנוסף לשני החומרים המרכזיים הללו, כוללות המדבקות גם חומצת אמינו, אבץ ותמצית זרעי פשתן- המעודדים את תהליך שריפת השומנים והירידה במשקל. את המדבקות מומלץ להדביק על אזורים בגוף בהם העור הוא עדין וכמה שיותר נטול שיער, כמו למשל הגב התחתון, פנים היד או הבטן התחתונה, כאשר ההדבקה מתבצעת בצורה המזכירה הנחה של פלסטר על פצע או חתך. מידי 24 שעות יש להחליף מדבקה, ורצוי לשנות את המיקום שלה בכל הדבקה, כדי לאפשר לעור לנשום.

מדבקות בטוחות לשימוש העומדות בתקנים

המדבקות קיבלו את אישורו של ה-FDA, מנהל התרופות והמזון האמריקאי והן בטוחות לשימוש.
המדבקה היא ידידותית למשתמש והיא מתאימה לילדים מגיל 7, לבני נוער, למבוגרים, לכל מי שמעוניין לייעל את תהליך ההרזייה, להשתמש במוצר אפקטיבי תומך דיאטה לירידה במשקל ולכל אלו שרגילים לאכול גם כאשר הם אינם רעבים, הסובלים מהפרעות אכילה או שהאכילה שלהם היא רגשית. יש לציין, כי השימוש במדבקות אינו מומלץ עבור נשים בהריון ועבור בני אדם הסובלים מבעיות בבלוטת התריס.
כמו כן, כדי ליהנות מהתוצאות הרצויות רצוי להתייעץ עם נטורופתית או דיאטנית, שיסייעו בהרכבת תפריט תזונתי מאוזן ומסודר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה